background
27.05.2025

Case: Levix

Cases4 min
Case: Levix

Samen optrekken om klanten zo goed mogelijk te bedienen

Levix is een bijzonder ICT-bedrijf, dat zich in de regio Noordoost Brabant richt op zowel zakelijke klanten als consumenten. Deze combinatie komt niet vaak voor, maar heeft zich voor deze Brabantse onderneming als uiterst succesvol bewezen. Full service staat centraal: het bieden van passende ICT-oplossingen, of het nu gaat om een pc voor studerende kinderen thuis of automatiseringsoplossingen voor een heel kantoor of bedrijf.

Meer dan een leverancier

Levix levert een breed scala aan diensten en oplossingen op het gebied van hard- en software, data en verbindingen. Interne automatisering, internet, online back-up, Microsoft 365, telefonie en overige cloudoplossingen vormen de kern van het aanbod. Sinds 2017 is Levix partner van Sewan en neemt het internetlijnen en telefonie via Xelion af. De keuze voor Sewan was gebaseerd op hun expertise en mentaliteit, waardoor zij een partner zijn die actief meedenkt om samen altijd de beste oplossing voor klanten te bieden. Hiermee zijn ze dus veel meer dan alleen een leverancier.

Communiceren via de portal

Voor de communicatie met Sewan en het verzamelen van informatie maakt Levix veelvuldig gebruik van de partnerportal Pulse. Alleen wanneer het echt nodig is, wordt contact opgenomen met de helpdesk. De portal biedt een efficiënte manier van werken, waarbij Pulse vooral wordt gebruikt voor postcodechecks, het aanvragen van lijnen en telefonie, en voor trouble-shooting.

Over Levix

Sinds 1999 levert en ontwikkelt Levix Business ICT-oplossingen voor zowel zakelijke als particuliere klanten. Levix voorziet ieder type klant van een perfecte totaaloplossing op het gebied van hard- en software, diensten en services. De consumentenmarkt wordt bediend via een van de vestigingen in Den Bosch, Uden, Oss, Geffen en Veghel. Deze bieden een uitgebreid assortiment en beschikken over een eigen technische dienst voor onderhoud en reparatie.

"Samen optrekken om klanten zo goed mogelijk te bedienen"

background

Altijd als eerste op de hoogte van nieuwe artikelen, blogs en podcasts van Sewan?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!
Onderwerpen artikelsCases

Resources

Gelinkte resources

background

Case: Veerman ICT

Cases4 min
background

Case: 123AUTOMATISERING

Cases4 min
background

Case: Jépé IT

Cases4 min
background

Case: S-IP

Cases4 min