Niet alleen diensten, maar ook sales- en marketingondersteuning
Drie-O ontzorgt al bijna 25 jaar bedrijven met hun ICT-vraagstukken op het gebied van netwerken, cloudoplossingen en het automatiseren van hun bedrijfsprocessen. Dat doet het inmiddels met 12 medewerkers. Klanten van Drie-O zijn actief in het MKB-segment en bevinden zich in een straal van zo’n 30 kilometer rondom Sint-Oedenrode, waar Drie-O is gevestigd. Als DGA houdt Mark Wijgergangs zich naast het leidinggeven bezig met de verkoop- en marketingactiviteiten.
Volhardende accountmanager
Mark: “Sinds 2015 werken wij samen met Sewan. Door een volhardende accountmanager zijn we destijds het gesprek aangegaan en de klik bleek er te zijn. Ook het portfolio van Sewan sloot goed aan op de behoeften van onze klanten en daarmee lag er een goede basis voor samenwerking. Door Sewan zijn wij gestart met het aanbieden van cloudtelefonie van Xelion. Dit was een perfect alternatief voor ISDN en biedt veel extra functionaliteit om de bereikbaarheid van bedrijven te optimaliseren. Inmiddels leveren we niet alleen deze telefonieoplossing, maar realiseren wij ook koppelingen met Xelion. Voorbeelden hiervan zijn Webchat, CallmeNow en een koppeling tussen Exact Globe/E-Synergy en Xelion.”
Veel zaken zelf regelen
De samenwerking tussen Drie-O en Sewan verloopt prima, niet in de laatste plaats door de efficiënte Sewan partner portal Pulse, waarmee je als partner 24/7 orders kunt inleggen, wijzigen en beëindigen. Mark: “Met de Pulse portal kunnen wij heel veel zaken zelf regelen. Denk aan het opstellen van offertes en het aanvragen van diensten. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden van de portal is het niet nodig om dagelijks persoonlijk contact met Sewan te hebben. Als dat om wat voor reden wel gewenst is, worden we ook altijd snel en goed geholpen.”
Vooroplopen
Sewan weet hoe belangrijk een goede partner portal is en investeert voortdurend in zowel technologie als mensen. Mark: “Met de Pulse partner portal loopt Sewan voor op vergelijkbare aanbieders. Vrijwel alles wat je als ICT-partner wenst kun je zelf regelen in de portal. Maar ook de support is goed geregeld. Het kennisniveau is hoog en omdat de supportmedewerkers van Sewan er al langere tijd werken, ontstaat er ook een persoonlijke band. Dat maakt het leuker en eenvoudiger om met elkaar samen te werken. Naast het leveren van diensten ondersteunt Sewan ons ook met de verkoop en marketing. Dat vind ik ook waardevol.”
Over Drie-O Automatisering
Drie-O uit Sint-Oedenrode is dé partner voor MKB-organisaties als het gaat om ICT. Van het aanleggen van (cloud-)netwerken en systeembeheer tot cloudtelefonie, Office 365 en security awareness-trainingen zorgt Drie-O voor een optimale ICT. Drie-O onderscheidt zich daarbij door heel goed naar haar klanten te luisteren, mee te denken en alleen die producten en diensten te leveren, die de klant ook echt nodig heeft. Drie-O gaat dat dan ook altijd voor een langetermijnrelatie, waarin een prettige samenwerking centraal staat.